توجه: اگر از سیستم عامل 9.03 یا بالاتر استفاده می کنید، نمی توانید به 9.00 برگردید و نمی توانید جیلبریک را اجرا کنید. پس مراقب باشید که به اشتباه به 9.03 آپدیت نکنید.

این نسخه از جلبیرک از نسخه های قبل کاملتر و پایدار تر خواهد بود . این جلبریک علاوه بر نیاز به اتصال به اینترنت نیاز به یک فلش مموری هم دارد پس یک فلش مموری اماده کنید و همراه ما باشید.

نسخه کنسول شما می بایست نسخه 9.00 باشد اگر نیست می بایست اپدیت ورژن 9 را دانلود و از طریق فلش مموری به کنسول منتقل و نصب نمائید.

بعد از اینکه نسخه کنسول خود را به ورژن 9 اپدیت کردید فایل  exfathax.img  را دانلود کرده و با استفاده از نرم افزار Win32 Disk Manager به صورت img در فلش مموری خود رایت کنید.

اکنون فلش مموری خود اماده است

به کنسول مراجعه کنید و در مرورگر کنسول ادرس یکی از هاست های معروف کپی خور (cthugha.exploit.menu) و یا (kameleonreloaded.github.io/900) وارد کنید. بعد از اینکه صفجه بارگزاری شد از شما درخواست میکند که فلش مموری که قبلا اماده کردیم به کنسول متصل کنید

 

بعد از اینکه فلش مموری را به کنسول متصل کردید گزینه Ok را انتخاب کنید بعد از این مرحله پیغامی مبنی بر اینکه فایل های درون این فلش پشتیبانی نمی شوند دریافت میکنید طبق تصویر زیر:

پس از ظاهر شدن آن پیام، ادامه دهید و روی "ok" در کادر ظاهر شده کلیک کنید. اکنون باید پیامی با مضمون "در انتظار بارگیری و یا Awaiting payload" مشاهده خواهید کرد.

 

PS4 شما اکنون از نظر فنی جیلبریک شده است. و میتوانید فلش مموری خود را از PS4 خود خارج کنید و برای اینکه کنسول شما به حالت اول و استانداردش برگرده کافیه که از قسمت سیو مود کنسولتون رو ریست فکتوری کنید برمیگرده به حالت ماقبل از جلبریک که میتوانید انلاین شید و انلاین بازی کنید

میتوانید با مراجعه به هاست هایی که در بالا ذکر کردیم مراجعه کنید و GoldHEN فعال کنید تا بتوانید تنظیمات  Debug Settings  را در تنظیمات کنسول مشاهده کنید که از طریق آن از بخش Package Installer بازی های جدید خود را نصب کنید

تمام سوالات خود را میتوانید در بخش کامنت ها مطرح کنید که در سریعترین زمان ممکن به آن پاسخ داده شود