آموزش های وب

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین اسپرسو ساز خانگی

اسپرسو ساز یک دستگاه جهت تهیه قهوه اسپرسو در سریع ترین زمان است که جهت خرید آن باید فاکتور هایی رو مورد بررسی قرار دهیم, اسپرسو ساز به انواع گوناگون دسته بندی های مختلف طبقه بندی میشوند. برای مثال میتونه یک اسپرسو ساز با برق فقط کار کنه یا برخی از اسپرسو ساز ها دارای کارکرد هیبریدی هستند هم با برق کار میکنند هم با گاز یا اینکه اسپرسو ساز دارای نازل بخار هست یا خیر؟؟ آیا اسپرسو نازل آب جو دارد یا خیر؟؟ و…..  در این مقاله قصد دارم فاکتور های بهترین اسپرسو ساز های خانگی رو به شما معرفی کنم و در آخر بهترین اسپرسو ساز های موجود در بازار را به شما معرفی کنم

 

یک اسپرسو ساز خانگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟؟

در اینجا بررسی خواهیم کرد که یک اسپرسو ساز خوب خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بتوان با استفاده از آن یک قهوه خوب تهیه کرد پس با ما همراه باشید.

اسپرسو ساز خانگی

 

نازل بخار

یک اسپرسو ساز خوب خانگی صدرصد باید دارای نازل بخار باشد, نازل بخار یک ابزار جانبی در اسپرسو ساز است که با استفاده از آن میتوانید شیر رو به جوش آورید و شیر را کف دار کنید تا با استفاده از آن بتوانید به غیر از اسپرسو نوشیندنی هایی مثل کافه لته یا کاپوچینو خوب تهیه کنید.

نازل آب جوش

این یک ویژگی خفن از نظر من هست که باید یک اسپرسو ساز داشته باشد, زیرا با استفاده از آن میتوانید آب جوش کمتر از ۱ دقیقه تهیه کنید.

دو گروپه بودن اسپرسو ساز

اگر دستگاه اسپرسو دارای دو تا گروپ باشه خیلی خوبه زیرا همزمان میتونید ۲ تا اسپرسو مشتی باهاش درست کنید و نیاز نیست دوباره گروب اسپرسو ساز را خالی کنید و دوباره سعی به تهیه اسپرسو کنید و این اسپرسو برای کسانی مناسب هتس که قصد دارند همزمان چندین تا اسپرسو درست کنند.

گازی بودن اسپرسو ساز

اگر اسپرسو ساز شما گازی باشد یک ویژگی خوبی به نظر میرسد زیرا اگر دوست داشته باشید یک اسپرسو غلیط و به شدت تلخ بخورید تا خوابتون ببره شاید یک دستگاه معمولی نتونه کار شما ساپورت کنه چون اسپرسو ساز فقط برقی نمیتونه آب جوش را قهوه به دشت فشرده شده رد کند و اینجا باید از یک اسپرسو ساز گازی استفاده کنید.

معرفی بهترین اسپرسو ساز های خانگی موجود در ایران

اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹ NOVA

بهترین اسپرسو ساز خانگی

اسپرسوساز نوا ۱۴۹ NOVA با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک و بهترین اسپرسو ساز خانگی است.اسپرسو ساز نوا ۱۴۹ با قدرت بخار ۱۵ بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت ۱۲۵۰ وات می باشد که یک قهوه ساز و اسپرسوساز قوی محسوب می شود.اسپرسو خارج شده از این دستگاه با کرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب نوا ۱۴۹ است.نوا ۱۴۹ مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده میشود.در مدل نوا ۱۴۹ نازل بخار قابل چرخش طراحی شده است که استفاده از آن را ساده کرده است.
همچنین نوا ۱۴۹ مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان بزرگتری نسبت به نوا ۱۳۹ است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.بدنه نوا ۱۴۹ از استیل براق ضد زنگ ساخته شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است.در این دستگاه از بویلر و پمپ آب قویتری نسبت به مدل‌های ۱۳۹ و ۱۴۰ استفاده شده است که بر روی درجه حرارت قهوه خروجی و همچنین بخار آب تاثیر گذار است.نوا ۱۴۹ نیز مانند نوا ۱۳۹ و ۱۴۰ دارای دو فیلتر قهوه تک و دوبل است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.
 
منبع : رزبلاگ
 
 
۰۱ شهریور ۰۰ ، ۰۳:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهراد حسینی

احراز هویت بایننس

سلام دوستان عزیز اگر به دنبال ایجاد اکانت وری فای شده بایینس هستید یا اینکه میخواهید اکانت بایننستون رو احراز هویت کنید من یک سایت پیدا کردم که برای من انجام داد و تونستم اکانت وریفای شده باییننس داشته باشم. با پرداخت مبلغی برای شما پاسپورت کشور های مورد نظر رو میزنن و با اون پاسپورت که با عکس خودتون هست میتوانید اکانت بایننس خود را وریفای کنید.

 

منبع : ردیت

۰۱ شهریور ۰۰ ، ۰۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهراد حسینی